Apabila Waktu Kerja

Assalammualaikum..

Yeaahhh.. Kali ni segmen kerja jugakk yeahhh.. Kali ni nak cerita kalau aku kerja leader nya adalah Kak Su... Mesti korang tak caya...

Apa kami buat???





haaa.. tu diaa... Ni semua kawan2 kerja aku.. Kak Nora, Samsul, Abang Hanrik, Shatul and Shahada.. -_-"
Semua dokkkk sibuk tengok Youtube... Pasal apa tahu tak?? Pasal duyung?????? Sabar je la.. Aku tak berminat lahhh.. Itu al kisah kawan kawan kerja aku.. Tak tengok leader aku lagi...!!



hahahahahaha!!! Sama je dua kali lima.. Tu baca majalah MANGGA lagi tu.. HAHHAHAHA.. Sumpah aku tak tahan gelak... Bukan nak tegur kami, dia pun sama je.. Sabooooo je laaa.. KITA BAKOOOO~! hahahahaha..

Anyway, aku happy kerja dengan depa.. Masalah sikit2 tu biasa la... Tapi tu kan ujian, so, insyaAllah boleh settle.... Semoga aku kuat dan bertahan.. :')

p/s : Kerja bukan kerana wang, tapi ingin mencari pengalaman.. :)

Comments

Popular Posts