Bila Sir Heyden jaga kami...

Asssalammualaikum...! yeahh Yeahh yeaahhh! Awei So Meyy lahh.. Aku dah lama tak menaip... Semua gara2 kerja! T.T Hapak sedihhh dowwww...

Okay, this segmen, aku nak cerita pasal kerja.. haaa.. kali ni aku nak cerita pasal satu hari bersama Sir Heyden... Bapak bosan lah siot kalau dia jaga.. Sebab nya tak boleh duduk seharian, and tak boleh bersembang and main phone.. Tapi, aku dengan Shatul, kisah lah pulak... Main je phone.. hahaha..

Yang lawak pasal sir ni.. Dia buat apa je boleh tertidur.. Tak kira lah.. Tengah potong kek pun boleh tidur.. Kata Azizi, Leader Summit, mungkin tu simpton org besar.. hahahahaha! And terbukti.. Dia tengah sms, tapi tidur.. Nasib tengah makan tak tidur, memang aku curi makanan dia.. nyam nyam.. hahhaa...

Mungkin petang tu dia terlalu lapar.. Chicken Pamiagana, Seafood Spring Roll and dua tin Root Beer habis... And dia lak makan laju gila, macam tak kunyah.. Aku dengan Shatul ngusha je dari dalam kedai.. And sempat jugak lah kami bergambar..





Aummmm.. Nampak.. Penuh tau gambar kami.. Kalau Sir Heyden ada instagram, alamak kantoi, dia tengah makan, kami bergamboooo.. hahaha.. Biasa lah kami.. Suka je buat bukan2 macam tu.. Baik kannn??

And tu je laaa.. Esok kak Su datang, nak ngadu setahun...! Byeeee...!

p/s: Kerja lah kerana Allah, bukan kerana tamakkan wanggg!! :')

Comments

Popular Posts