Selamat Beraya!

Selamat hari raya diucapkan kepada semua umat Islam dan semua yang meraikan nya... Sadis to lah... Tahun ni hari raya jatuh lak pada hari jadi aku.. so semua sms aku,

"Selamat Hari Raya maaf zahir dan batin dan happy Birthday :) "

aku pun balas benda yang sama je...

"Selamat Hari raya jugak, maaf kan salah saya, and Thankyou aligato.. :)"

hahahah.. Raya tahun ni aku raya kat KL.. pagi pagi raya mama suruh aku vacuum karpet lepas aku dah pakai cantik cantik nak beraya.. haishhh...

Tapi lepas tu, minta maaf dengan mama and ayah.. then, terus pergi Sungai Besi beraya... kat rumah acu, aku jumpa semua keluarga aku sebelah ayah.. tapi, aku tak jumpa abah.. Apa lah cerita abah.. rindu rasanya.. Yelah, aku dibesarkan dengan abah dulu. walaupun kejap.. Dengar kata abang boboy dah kahwin.. apalah cerita dia.. Biar betul.. Umur dia baru 19 tahun kot! Setahun je tua dari aku.. haishhh... Apa apa lah...

By the way, raya tahun ni aku tak berapa semangat sangat.. Yelah, tak macam tahun tahun before this... Aku seronok raya.. raya ramai ramai, then boleh raya lama lama, raya dengan kawan kawan sekolah... Tahun ni tema kami merah so memang baju and satu rumah merah laa...

So, nak tengok, datang lah rumah.. :)

SELAMAT HARI RAYA SEMUA! MAAF KAN SEMUA SALAH SILAP AKU YEEEE.... :)

Comments

Popular Posts