Beraya kat rumah aku..

masa yang ada hanya tinggal beberapa detik jee... sok lepas subuh je aku dah nak berangkat balik ke Arau, perlis.. Wah! perjalanan yang jauh bakal aku tempuh sekali lagi.. Semoga selamat sampai.. Dan aku harus teruskan perjuangan aku untuk berjaya...

anyway, semalam sempat lah jugak rumah aku buat makan makan, so sempat lah aku jumpa kawan kawan sekolah aku walaupun tak selama dulu time sekolah. rasanya macam macam cerita kami kongsikan..

mula mula Farah, Shatul, Afiq and hafiz yang datang... then, Alif, Mirul, Indera, dan Shahrizal.. seronok jugak sembang dengan mereka... Kelly also come maaaa.... Tak syiok laaa, kalau ada Michelle and Andy mesti lagi best... Then Hana datang... Haaahaaa... dia makin sihat.. mungkin lah! hahaha

Beberapa jam berlalu, datang aahhh sahabat sahabat aku ni.. Nabil, izzat and the geng.. Semua ada... kecuali Rasydan.... Ada hal lah tu... Ada jodoh jumpa lagi :) jodoh kawan....

emmm... seronok lah rasanya dapat tengok muka kawan kawan aku satu satu.. rindu rasanya nak peluk tubuh tubuh mereka.. ha! Aliya Amira pun ada.. tapi Najwa Latif tak dapat datang... hehe, sedih.... Ada jodoh jumpa lagi ye awak...!

em, okay laaa.. nanti cerita lagi.. daaaa~ :)

Comments

Popular Posts