Jumpa mereka..

Perjumpaan dengan mereka sangat lah meyeronokkan.. Walauapapun jadi, bersama dengan dia orang buat aku lupa masalah aku... Buat aku tenang, buat aku rasa aku selamat..

Faziera! Shatul! Farah! Fatin! Ally!
wahhh~ Rindu nya aku pada sahabat sahabat ku ini.. Kalau lah! ada geng2 sekolah mesti best.... Teringat pulak zaman sekolah.. Dulu aku rasa malas je nak ke sekolah, tapi bila sekarang teringin sangat.. aku nak jumpa semua kawan kawan aku balik, aku nak kena marah lagi.. Tapi semua tu hanya tinggal kenangan sajakannn.... aku tahu... :P

Aku dan mereka berbuka puasa di Subang Parade.. Rasanya macam tak cukup masa.. Begitu banyak cerita yang ingin kami kongsikan selpas 3 bulan lebih berpisah.. Tapi, malam semakin menjelma.. Terpaksa lah aku mengundurkan diri.. Yelaaa... anak dara tak elok balik lewat.. Dah lewat sangat dah pun malam tu... emm...

Nampaknya nak jumpa lepas ni perlukan lagi penantian... Demi masa depan aku melangkah ke hadapan.. sanggup berjauh.. apa boleh buat, nak berjaya kena berusaha... Semoga kami semua sama sama boleh berjaya.. :)



Comments

Popular Posts