nak balik!

wahhh!! dah lama gila aku tak update blogger aku ni.. lepas je exam UPS, yang cikgu panggil UJIAN PALING SENANG tu... aku terus berkemas kemas nak balik USJ... tak menyempat laaa... padahal ada masa dua hari nak mengemas.. tapi sebab tak sabar punya pasal lah, aku kemas lah sikit sikit... Malam habis UPS memang malam terbaik dari semua malam selama aku kat KMP tu.... tahu kenapa?

Cam tak caya je, aku nak balik... Untuk smabut hari raya.. So, memang malam tu semua lepak kat cafe, kat seluruh kawasan KMP lahhh.. Yelaaa.... exam dah abis lah katakan... hehehe ada yang sibuk kemas bilik lah apa lah.. macam macam lahhh... Bilik aku je tak kemas, coz nanti after two weeks tinggal sure berhabuk macam nak mati... so sekali kemas je laaa... MALAS ATAS KEPALA... hehehehe...

Malam raya memang meriah laaa... Siap ada radio live from KMP.. KMP.fm tuuuu.... Kemain ganas lagi.... Siap ada DJ, nak buat ucapan selamat hari raya ke, nak buat permintaan lagu, semua ada.. memang meriah lah malam tu... GILA KENTANG tol lah!

Tapi esok paginya ada kuliah.. Dengan malas malas aku bangun nak pergi kuliah akaun.. Belajar laaa... Walauapapun belajar tu penting, tol tak???  Tapi habis je akaun kuliah, ketua kuliah A3, Kimi kata kuliah ekonomi batal! Satu kuliah jerit YES! So, kami pun menggans ke bilik...

So, tunggu cerita aku di USJ.. byeee...

Comments

Popular Posts