Party in Da Studio...!

Assalammualaikum..!!

yeahh.. ni nak update pasal my dinner with studio mate... kan kan kan...

Ya Allah.. Hanya DIA je yang tahu betapa aku happy having them as my new friend.. And now, mereka dah jadi sebahagian in my life... I'm gonna live with them for 3 years, undergo together our ordeal or what ever... hahaha.... dah macam sasterawan bagi ucapan.. hahaha...

So, malam ni... dinner kami ada matlamat... Nak zero-zero and nak rapatkan antara kami semua... sebab dalam gelak ketawa, ada sukarnya kami.. dalam satu sem ni.. Kami yang awalnya, ramai lah jugak, now tinggal berapa je...Sorang2 pergi.. Said is repeat next sem, kafaf was leave us.. and Wani pun nak ikut jejak.. Tapi tak dibenarkan KAMI... We can go along lagi lahh... You wont be alone la... aku confident cakap macam tu kann sebab nya kann...

there's one day aku ternangis kat studio.. and diowang sangat lah risau... and they keep asking me, kenapa??? and aku just answer, dont worry i'm okay... Dia tanya lagi... "Hatta ke?" aku ketawa... hatta pulak yang diowang fikir.... aku jawab.. "Tak... Just a little problem with family... Dah lama pun benda ni.. aku nangis sebab ia makin teruk..."

and diowang kata "Cik hebat, Cik ada problem but now, you can keep smiling and laughing macam nothing happened with you.... " aku anggap tu pujian ya... ahhahaha... Ya, aku taknak aku terus lemah, aku nak jadi kuat, walaupun aku tak berapa nak kuat kan?? hahahaha

But, malam ni aku sangat enjoy... aku main2 and now, aku berani panggil mereka as my new family.... aku tak pernah lupa pada family aku kt Subang, Cinta aku kat Banting, Sahabat2 aku di Subang, Sahabat2 kmp aku... Mereka tetap keluarga aku. tapi ni keluarga UITM aku... Ya... Keluarga aku yang baru... aku beruntung ada diowang lepas aku jauh dari sahabat karib aku, Shatul...


so, aku harap we can keep our smile macam tu... I love you all... :')

p/s: Kawan boleh dicari dengan teguran Hye, tapi seorang kawan yang dianggap keluarga perlukan masa untuk mengenalinya.. 

Comments

Popular Posts