Final Project

Assalammualaikum...!!

hye every body in this world.. HOHOHO! k tak lawak.. K!!! today nak share pasal apa aku dah berjaya siapkan untuk final project aku... yeahhh! awesome sangat rasa bila dah dapat siapkan final project tu....

YaAllah penatnya jangan kau tanya lahhh... tak tidur malam... sampai pitam2, muntah2 aku dibuatnya.. hahaha.. Yelah aku jarang lah tak makan and takcukup tidur ni.. kannn..:)

Apapun aku sekarang rasa lega walaupun still stress with exam date yang bakal hampir tu kann... apapun, fina project aku ialah personal space... and tajuk nya ialah hobby...

so, aku pilih hobby sebagai pelukis anime... untuk mudah kan kerja aku.. aku nakc client aku ni pelukis kartun anime.. so aku pilih customer aku ialah Eiichiro Oda. Siapa dia??



ini lah dia... siapa tu?? takkan tak kenal??? haa...kalau korang nak tahu.. dia lahh... pelukis kartun ONE PIECE..


ahhh.. kacaknya.. ahahahaha... ha... aku pilih cerita ni sebab aku memang layan anime ni.. lagi pun mudah sebab cerita ni berkisah pasal pirate.. so, mudah aku kalau nak cari bahan. buat ala2 konsep pirate pun lahhh...

so, hasil nya memang lah ta sebaik kerja abang2 and kakak2 part 6 tapi alhamdullillah aku berjaya siapkan.. dengan tak ada ilmu langsung pasal architecture akhirnya... ni diaaaaa..




ehhh.. maaf.. ni time aku nak siapkan model aku tu je.... alah... sikit sgt markah penuh modelnya... hmm....












haa... tu je ah aku mampu.... and yang ni... aku yang bakal present...hmm....


apapun, alhamdullillah... mula2 tu nak pecah perut aku nak present.. tapi semua okay lepas tu... so, aku rasa lega.. siapkann.... petang tu, ada member ramai tak present... so aku dgn kawan2 yang dah ak present ni layan...


ya ha ha ha ha... RUNNING MAN!!! hahahhaha
sempat lagi an?? okay tu je la... apa pun.. aku bersyukur dengan komen2 puan and doktor.. :')

p/s: Jangan pernah mengalah sebelum berjuang walaupun kita tiada ilmu.

Comments

Popular Posts