Minggu Exam pun Nak Kuar!

Assalammualaikum.. yeahh!! akhirnya aku exam jugak.. dalam exam ni aku sempat keliar jugak.. yelahh.. aku exam dua paper je.. lepas aku balik tu.. aku study agama je.. habis je exam agama.. aku ada gap dekat 4 hari tak silap.. huh.. pishang tahu tak!!

so, piya buat decision nak kuar sme2 gi Ipoh.. so aku pun tak ada mende, sesekali lepak dgn diowang apasalah kan? so, aku gi jelah Ipoh.. emm.. yeahh.. ari tu actually aku ada keluar dengan Piya and Zura time study week.. kami gi Sunway.. then kami beli lah baju yang sama... so that day kami pakai sama2.. hehehe







yeahhh.. aku enjoy lah jugak.. sebab kami gi  sana and play a lot of game.. actually kami tak pergi bertiga je.. ha... ada king jugak.. entah sejak bila.. tapi aku mulalah rapat dengan dia orang ni... dah macam adik2 aku je aku rasa... and diowang pun agak sekepala dengan aku macam Mar.. hehehe..





yeahhh... yang selalu sesat tu lah king... macam cina... ari tu aku dah cte pasal piya and zura kan? hari ni pasal king nak? hahaha... tak banyak nak cte pasal dia.. yang pasti dia orang nya sangat kelakar and baik.... and comel... kira2 macam aku jugak lahh.. senget2.. hahaha...

and we had played laser...ya.. game tembak2 and aku serik main.. sebab dalam tu gelap, and lagu dia berdebar2 lah...then kena lari sana sini.. at the end aku rasa pening, penat.. berpeluh2 dow benda lah tu.. hahaha... and main laser tu bukan berempat je...




yeahh.. ada faez, nad and fara bersama... macam2 hal lahh... and aku, sempat makan sushi king lepas tu...



tu diaaa.. hahaha.. apa pun aku enjoy je hari itu.. walaupun balik lambat, and nama aku kena tulis kat pondok polis tu.. haihhhh... -_-"

so, tu je cite aku.. and aku nak habiskan paper english aku.. and nak balik.. yeahhh! ^O^

p/s: Nak dapat kan keberkatan dalam persahabatan, perlu ada rasa ikhlas menolong dan sayang...

Comments

Popular Posts