Outing with Amoi

Assalammualaikum...!

Yeahhh.. Hari ni sangat lah happy... By the way... Merry Christmas to all my friends that celebrating it... :')

Actually aku happy sebab aku jumpa bestie2 aku ni... siapa??


here's Kelly...


Mun Kuan.. actually she was my neighbour.. LOL!


and here.. is my bff, that always hear my problem.. Michelle Teoh..

Seriously aku happy sangat2 ni jumpa diorang... and aku tengok Hobbit dengan Michelle sampai malam.. Gila laaa... haha.. anyway, geram pun ada tengok cerita tu... Tergantung k!! Sabar je aku... Michelle biasa la... dah kata gelaran Mak Nenek.. So bebel lah dia.. hahaha

apapun. aku enjoy sangat lepak dengan dia orang.. Dah cam amoy aku ni... hehehe Thanks my friend.. :')



p/s: Kadang tu berkawan dengan bangsa lain juga boleh memberikan aku satu kebaikan.. jadi berkawan lah dengan semuanya.. jangan terlalu memilih ye kawan2... :")

Comments

Popular Posts