Jalan2 Lepas balik Dari Perak

Assalammualaikum..

Yehh, seronok nya dah sampai rumah.. Baru sejam sampai dari Perak, aku dah gerak ke Summit.. Actually aku nak beli T Square tu je.. Alang2 biar lah aku bawak Abang and Aby jenjalan.. Yelaaa.. dah lama aku tak jalan dengan dia orang kann...


kami tengok cerita Walking With Dinosour..! best lahhh jugak... sebabnya lahhh kannn... kelakar.. Then aku teman adik2 aku makan kat KFC... sedap auuu.... hahaha.. Then boleh pulak aku TERjumpa si Sufi tu... Sabar je la... Then dia mesej aku... Memang annoying dia tak ubah2 dari dulu... Grrr...

And aku jugak terjumpa dengan Teah..


YaAllah... serius aku rindu kawan2 aku kat KMP tu... Nak sangat lepak dengan diorang.. lagi2 kat dila, Nad and Fara... YaAllah, Engkau saja yang tahu betapa rindu nya aku kat dia orang semua..

harap one day dapat kumpul lagi macam dulu... tak kira lahhh A3304 atau A3303.. :')

p/s: Kenangan itu akan sentiasa kita ingati walau ia ada berseli kan kisah yang duka.. :')

Comments

Popular Posts