Balik Balik Dah Bengang!

Assalammualaikum KengKawan's!

Yeahhh.. now, Home sweet Home...! Syiokk habis laah dapat balik.. Tapi kan before aku balik kan, aku rasa sedih jugak nak tinggal kan KMP tu.. tak tahu kenapa...? Ni baru nak cuti kejap, belum lagi nak terus balik, and tak balik balik dah waktu habis belajar kang.. Time tu aku tak tahu lah nak cakap apa.. Agak menangis jugak lah kot kami nanti... Malas nak fikir.. Takut nanti sedih lagi...

Apa apa pun. yang penting aku dah sampai rumah sekarang ni... Syiok nye lah tidur kat rumah ni.. empuk sungguh katil ini.. hoho! Tapi kan balik je rumah ada sesuatu yang buat aku hampir nak nangis.. Tapi, aku tahan juga.. yelahh, buat apa nak nangis sebab lelaki yang memang dah hancur kan perasaan kau, kawan kawan kau kan?

Andy Solihin.. Nama tu akan aku ingat sampai bila bila pun.. Bukan berdendam tapi tak akan aku lupa apa yang dia dah buat... Kenapa?? Kenapa nama dia jugak yang aku dengar lepas je aku sampai kat USJ ni... -_-"

KAu agak terkejut sebenarnya bila aku dapat WhatApps dari Fadzlin Syira... Junior aku time sekolah.. Dia tanya kenal Andy ke? aku pun jujur kat dia.. Dia tanya aku Andy ni macam mana orang nye... Aku pun cerita benda yang sebenarnya.. Tapi tak semua lahh.. Aku ni susah sikit nak cerita kat orang tapi sebab yang Syira bagi kat aku menyebabkan aku nak berkongsi dengan dia.. Aku jadi takut tiba tiba, tak tahu kenapa? aku jadi trauma.. Aku tak nak Syira rasa apa aku, Shatul, Iera rasa.. aku tak nak dia tanggung apa kami bertiga dengan Yin dapat bila dekat dengan dia...

Tapi alhamdullillah.. Apa yang aku cerita, cara dia berkenalan dengan aku memang sama dengan apa yang dia buat kat Syira.. Syira kata... "Haah, betul kata Anis.. Dia buat semua tu..." Dan Syira pun takut, so, dia buat keputusan nak jauh dari Andy.. Alhamdullillah.. Ya Allah, aku cuma berdoa semoga Allah lindungi semua gadis gadis yang baik, Lindungi semua orang keliling aku dari dia... Aku tak nak ada perempuan yang menangis semacam aku dan kawan kawan aku, hanya kerana dia..

Cukup dia gagal buat kami 3 sahabat bergaduh.. Cukup dia nak buat kami gaduh dengan Yin.. Semua tu yang ajar aku lebih dewasa.. Terima kasih pada kau.. Aku doakan yang terindah untuk kau.. Semoga kau dibuka kan hati untuk berhenti menyakiti hati perempuan... Sekian...... :')

p/s: Setiap yang berlaku mesti ada hikmah nya.. Yang jahat diabalas jahat, yang baik dibalas baik... Karma were repay it... :')

Comments

Popular Posts