1 March!

Hello and Assalamualaikum..

Hello, today is 1 March.. That is one of my special date.. Mesti korang ingat aku nya annivessary kann?? Tak.. agak lah.. aku mana ada pakwe, siapa je aku ni.... *duduk penjuru bilik* HAHAHAH.. actually today is brother's birthday.. Aby.. or the real nama Ralfael bin Abdul Hadi. And for the first time aku tak sambut dengan dia.. sedih gila.. sumpah sedih gila gila tahap cipan sedih aku.. Nak sambut dengan Aby... so, aku call je lah..

First call, agak mendukacitakan.. sebab adik aku demam, so dia tengah tidur.. Aku pesan kat mama "Call me back" kalau aby dah bangun..

Tunggu punya tunggu.. akhirnya...

"Aby.. Happy birthday...

Diammm... tiada jawapan.. aku rasa macam bunyi 'krik,krik,krik' je tahu tak time tu....

"Aby? Dengar tak?"

Diam lagi.....

"Aby!!!!!!" aku jerit..

"Ya." dia jawab.

"Cakap lah apa apa at least terima kasih."

"Ok, terima kasih." jawab aby..

Damn! Memang menusuk kalbu betul lah... aoa tak ada perasaan tol lah adik aku ni... bengang lak aku dengan dia..

"apa lah, itu je... Tak ade perasaan lah aby ni.."

"demam. tak larat. Bye lah nyah.. Bosan."

Rasa nak nangis berbaldi baldi.. Hahaha.. Tak apa lah demam kan.. Lagi pun aku pun baru baik je demam... Habis seminggu aku kena bebel dengan Syafa, Shatul, classmate.. Bla..bla..bla...


Hey, kalau nak tahu aku dah dapat aku punya voucher buku... RM250.. and perancangan yang aku rasa "BAIK PUNYA... aku maybe nak habis kan semua duit tu dengan beli komik.. HAHAHA.. LOL! jahat tak aku? Alaa, nak beli apa lagi kann? Boleh lah tu..mama pun dah bagi green light kan? haha..

Kad diskaun pun aku dah dapat.. Gila penat kot nak amik time tu... Gila ramai.. Macam nak beli barang kat jualan murah macam dalam cerita2 korea atau jepun tu.. *pengaruh*  hahaha eh, okay lah nanti aku cerita lagi.. nak outing.. byeee!

Comments

Popular Posts