Kembali

Assalammualaikum..
Lama dah rasa nya aku tak mencoret di sini. hahaha.. Kekangan dengan masa dan keadaan. Bukan taknk curi masa menulis disini tpi masa untuk family, rakan, jantung hati juga aku terkontang kanting nak bahagikan. Aku terlalu sibuk lepas sambung beljar ni. Masa rehat aku terlalu pendek dn aku lbh suka hbskn dgn tidur. Aku tak tahu lahh.. Apa lah akan jd kat aku masa depan. penat belajar dr utara skrg ke perak.Moga Allah berikan jalan yg terbaik untuk aku. Dan kalau pilihan aku slh pun moga engkau bantu aku permudahkn jaln itu. Skrg cuti sem. tu pasal aku sempat nk berceloteh tu kt sini. Ni pun pakai phone je skrg. Dah tak sempat nk bukak lappy mcm dlu. hias cantik2 ruangan aku mcm dlu. Cukup aku dpt meluah kan lahh. Em mungkin ini saja yg aku nk tulis kali ni. Nanti aku sambung lagi cerita. Jangan risau. Cuti ni aku free so akan aku selalu kemas kini.
p/s: Setiap coretan hidup yang Allah tetapkan pasti ada indah nya walaupun coretan itu pahit untuk kita lalui.

Comments

Popular Posts