Last Day in Subang Jaya before new sem!

Assalammualaikum...

em.. esok aku akan balik!!!! kalau semalam aku dah keluar,, peduli! hari ini aku keluar lagi.. sebab nak jumpa Shatul, beli barang and nak jumpa Farah.. hehe...

SO! destinasi Mydin Mall... ceh.. nak gak Mall.. yelah nampak loaded kan... hahaha dah katabeli barang so mydin je lahh... apa pun beli barang dapat aku gelak2 bagai dengan atol.. hahaha YaAllah.. aku and atol kan... mana boleh jumpa en? mesti ada je.... hahaha...

so lepas shopping bermacam benda aku pun makan.. lapar bak hang! Atol belanja makan dow...!


kalau lepak mesti nak makan claypot... tak kira lahh nasi ke mee ke, mesti claypot.. kalau tak makan nasi kandar.. haahaha.. cam wajib dah aku agak.. hahaha.. dengan farah pun like this maaaa....

lepas makan.. tunggu farah.. bapak lama... dekat sejam aku rasa... gila betul lahhh.... and atol apa lagi.. dia mesti lahh bergambar... dia mana leh duk diam senyap.. lagi pulak aku bawak monopod tu... excited dia...








amek kau aku belanja gambar.. belum habis.. then ada farah dah..





hahahaha.... so amacam.. mesti termimpi lepas tgk gambar awek2 ni ann.. hahahaha. takyah makan dah kenyang.. i know.. hahahha.. *Perasan*

so.. after bla dari mydin.. kami lepak sedili.. teringat zaman sekolah study kat situ dengan hafiz bagai.. and hafiz pun ada ptg tu.. hahaha hafiz open story kata jazli rindu aku... aww~ aku pun rindu jazli jugak... seyes... ohhh my baby boy... hahaaha.. dia tu kelakar org nya.. sekarang awek dia comel je.. hahaha.. apa2 pun aku doakan dia happy.. sebab dia baik org nya.. tapi selalu je org curangi dia. emm.. kesian dia... and dia sgt kuat.. dia akan still terus senyum and baik dengan ex gf dia tu.. hebat lhhh awak ni jazli.. hahaha... semoga aku jumpa kau lagi jazli... :)

Em.. so esok aku akan balik Perak.. Atol.. You take care ya dear... ada masa ada jdoh kita jumpa ye... thanks for selendang yang kau hadiahkan.. aku suka sgt... aku sayang sgt kau atol.. :')

Comments

Popular Posts