Double Date

Assalammualaikum!

hye everybody.. emm.. haihh.. sapu sikit sawang kat blog ni ha... okay... ni nak story pasal double date... hehehe.. bukan aku date skali dua laki ha... no no no.... only hatta can be my date partner.. huhu.. so, disebabkan aku nak jumpa atol, aku nak jumpa hatta and also fadhli... and atol pun nak jumpa fadhli.. of coz kann.. pakwe dia.. hahaha.. so, we make plan to double date.. actually plan to triple date.. but, ada problem.. ayah hafiz masuk hospital.. then farah lak gi ikut mak dia bagai... so , tak sempat lahhh...

so, our destination ialah summit je.. sebab nya.. atol nak amik gaji kann... lawak actually.. sebab tiap kali atol amik gaji mesti keluar dgn hatta.. hahaha.. tak faham aku... so kira tuah hatta lah kan? bagus lah kalau dia always bertuah kan... lagi bertuah dpt aku yg sememang nya bertuah ni.. hehehehe.. *peace*

Firstly kami sampai beli tiket wayang bagai then, kami karok.. Ya! Karaoke.. hahaha... wah.. gabungan suara kami berempat.. tapi memang err... nak karok dgn atol tapi tak sepuas selalu lah... and hatta kata dia pun tak puas sebab kena berebut mickrofon dengan atol.. hahaha.. kelakar tau.. dia tu sungguh sungguh nak nyanyi.. dulu memalu.. sekarang macam hobi lak aku tgk... hahaha...

lepas karok.. kami layan Make Me Shudder II.. haihhh.. cerita dia tak sebest first tu... yang first dulu.. YaAllah... memang kelakar habis... yang ni kelakar lahh jugak.. kureng sikit jerr.. jerr.. jer... hahaha.. sakai aku... emm.. then kami makan... ya... makan... -_-"

Makan dekat sushi king... yes! kalau atol kan.. memang lah... plus dgn fadhli kan.. mesti sushi king jeee... kesian hatta.. hahaha.. dia tak suka sushi king.. hahaha... lawak lahh.. sedap kot... memilih sungguh dia tu... tak sedap taknak makan.. tu yang aku pasti pasal dia... sebab bukan sekali, tapi berkali kali.. dia jenis yang tak suka... dia makan tapi mesti tak habis and makan memain... YaAllah... kalau lah aku tak pandai masak macam mana lahh YaAllah....

so, lepas makan.. disebabkan nothing to do.. hatta ajak ke One City Mall... time kat situ,, kita org pisah lahh.. meant lepas bergambar smua....




aku and hatta duduk tepi tu and cerita, atol and fadhli jalan.. Cerita apa? em.. cerita kisah silam... akhirnya aku cerita kat hatta dah pasal Andy.. Yelahh selama ni aku kata dia yang first.. tapi bagi aku Andy tak pernah wujud dlm cerita cinta aku... memang Hatta yang pertama.. and sampai bila2 hanya dia, InsyaAllah kalau Dia mengizinkannya... and dia pun cerita pasal ex gf dia... Kalau nak tahu aku kenal hatta ni dari dia still dgn ex dia tu lagi.. tapi lepas tu dia hilang tiba2... and aku actually, tercari2 dia.. aku ada cakap kat dia.. tapi bila dia tanya kenapa aku cari. tak ada jawapan tuk itu... hahaha.. so, entah lah macam ni dia muncul and kami gaduh.. then rapat.. and now... i'm him...

YaAllah.. kalau dulu aku selalu doa supaya Allah hilang akan rasa cinta aku, dengan menemukan aku dengan lelaki yang benar.. and aku jumpa dia dan lupa Si Pencuri.. So, aku harap memang benar lah dia orang nya.. Lama nya aku bersabar.. ramai nya aku tolak hanya sebab Si Pencuri sorang dan sekarang aku dah boleh lupa dia sebab Hatta.. alhamdullillah....

Abang,

terima kasih atas segalanya.. hanya tu je yang mampu sayang ungkapkan.. syang tak de apa yang boleh sayang berikan.. Sayang tak kaya nak bagi abang hadiah mahal.. Sya tak ada harta nak share dengan abang.. Sayang tak lawa nak bagi apa bangga.. Tapi sayang hanya ada diri sayang tuk abang dan syang hanya ada cinta sayang tuk bagi kat abang... Selagi abang terima sayang selagi tu sayang akan berusaha untuk abang.. insyaAllah... semoga Allah permudahkan rancangan telah kita rencanakan... InsyAllah.. Ameen.



Comments

Popular Posts