Saya Anak Kedua

HelloHelloHello.. and Assalammualaikum.. hehe...

yeahh.. hari tak buat apa2 lah.. so rasa nak update kat semua.. pasal fakta anak kedua lahh... sebabnya aku ni anak kedua..hahaha.. actually aku search google je. tapi sebab aku rasa betul apa yang di katakan tu so aku rasa macam nak share lah dengan semua... hehehe...


haaaa.. tu dia.. hahaha... yang gelak pasal degil tu.. yes! memang tepat.. aku ni degil orang nya.. bukan sikit2 degil tapi sangat degil... kalau nak tu nak jugak.. contoh lahh kan.. kalau aku nak beli something aku sanggup lahhh tak makan sebab nak kumpul duit untuk beli... selalunya komik,.. hehehehe.. *PEACE*

And kalau tak nak.. org kadang tu pujuk aku gila2... kalau dapat memang tuah lahh kalau tak aku memang taknak2 lah... selalu nya nak ajak aku jalan.. hahaha.. biasalah.. bila stress belajar ni. kelas aku ni suka lah nak gi jalan jejauh tu.. tapi aku ni pemalas.. lagi suka lepak2 dalam bilik.. heh.. tgk movie lagi syiokk... -_-" pujuk lahh cemana aku akan bagi beribu alasan... aku teringat kalau ada perjumpaan dengan senior, aku always takkan pergi.. walaupun senior sendiri call aku... and ugut kata kalau aku tak dtg dia cari aku. aku tetap wat bodo... and kalau diowang keep calling.. memang aku tak angkat lahh citer dia.. hehehe... *PEACE*

so, tu je lahh,, nak share ni je... sebab awak yang anak kedua tu mungkin juga seperti saya kan? :)

p/s: anak keberapa pun kita.. sentiasalah, hargai orang lain terutama ibu bapa kita, dan jadilah anak yang baik dan terbaik.. :")

Comments

Popular Posts