Amoi...

Hyee... Assalammualaikum....
Wah... At the end.. dapat jugak aku date with my pretty girl.... Michelle and Kelly... Both is my bestie...

Kalau nak tau aku ni bekas bdak akaun... so kawan baik aku memang ramai cina lahh... just bila dah habis sekolah, dia orang choose college... untung lahhh... macam fast track... 2 thun then degree straight.... and aku masih tercungap cungap nak buat tapak... yelahh.. nak buat macam mana.. dah kata, ingin mula tapak baru... so, kena lah usaha lebih dari yang lain...

so, our destination Subang Parade... sebenarnya.... nak gi sana, nak jumpa Aliya... tapi boleh lakkk mak cik ni off day lak that time... siotjerr... so tak dpat lahh kami berdrama rindu kat parade tu....

so, kami pergi jalan bertiga je... and boleh lakk mak cik dua ni.. ajak makan kfc, then nk makan mcD, then beli bread lagi.... hahahahaha burok lantok tol laaaa... hahahaha.. aku ngikut jeee lahhh.... aku pun kongsi porridge je with michelle... aku memang biasa dh share dgn diowang... michelle ni, dia ni tekak pedas.. sebab dia anak yatim piatu.... dia dijaga uncle indian ni.. tu yang dia makan pedas je... dia sangat lah positive org nya... dua kali je aku pernah tengok dia nangis.. 1st sebb kelas dulu... 2nd, sebb aunty dia koma.. satu2 nye aunty yg dia ada.... betul lahh tu, orang yg slalu gelak and positif ni macam2 dia dah lalui...

 then sampai agak malam lahhh kami jalan.. balik dgn kelly's mother.... hmm...







 


so ni je lahhh nak story... hehehe... anyway... hope to see them again... sebab aku kalau dah kluar with michelle...memang gila.. lepas tu kelly akan kata..."haihhh both of u, i dont know you.." hahahahaha.... :'D

p/s: kawan biarlah ramai dari tiap bangsa.. sebabnya, kita memang lahir di negara Islam tapi kita negara kita kaya dengan berbilangnya masyarakat dan betapa bahagianya kita hidup dalam masyarakat majmuk.. :")

Comments

Popular Posts