ID Dinner

Assalammualaikum..

Ni aku nak cerita pasal dinner aku yang dah lepas tu.. so, dinner sem ni, diuruskan Studio Enigma.. Kalau nak tahu, studio rape for part 2 ialah kawan aku sendiri, Qairiel Emeer..

Okay.. Malas nak cerita apa happen between us and part 2.. sakit hati kalau ingat lah kannn... So, we ignore it.. Yelahh..berdendam pun tarak guna right...









hahahaha! ni semua gambar time persiapan.. sampai luka2 aku buat lantern tu ha... YaAllah.... dah macam nak buat majliskahwin pun ya jugak persiapan nye... haishhh...

so, malam tu makanan okay lahh.. tapi semua bising kata nak coctail lah... ahahha.. yelah.. sorang secawan je.. mana cukop.. an an an?

So, pakaian aku malam tu simple as simple sangat.. aku ni tak suka sangat ke dinner2 ni.. janganlah laki aku nanti jadi dato' ke tan sri ke? hahaha..








Actually banyak lagi gambar.. gambar budak2 laki pun ada.. tapi aku malas upload laa... haishhh..terlalu penuh.. hhahahaa!

and ni aku nak bagitahu.. yang kami tiga ni budak ID.. apa pun kami bangga kami dari SMK USJ 8.. harap kami akan berjaya sama2 one day... and bawak nama sekolah kami...



apapun memang having to much fun lah.. so, next sem gonna be us pulak yang conduct dinner tu.. so aku we gonna be more busy lah kan?sebab part 2 sekarang ada dekat 200 student pun mintak bantuan kami, tak cukup tangan...  lagi lah kami ada dekat 80 pun tak sampai... memang aku kata busy dia tak terkata lahhh...emmmm... so, good luck to us nanti.. bye bye... 

p/s: Belajar sesuatu dari situasi yang kita lihat dan jangan ulangi kalau ada kesilapan.. :)

Comments

Popular Posts