Bersama Keluarga Baruku

Assalammualaikum.. YaAllah... seronoknya nak update cerita ni..

YaAllah.. cuti ni memang sangat lah singkat.. Aku tak sempat buat kerja pun.. Toyol betul lah.. hahaha... Nampaknya terpaksa lah aku bersungguh2 selasa ni buat kerja.. huhu!

okay. lupakan...

aku nak cerita ni. betapa happy nya aku semalam... ya.. aku jumpa dia lagi.. :)

Akhirnya dia bawa juga aku ke Pantai Morib tu.. Mula2 dia just kata pergi Morib.. Tapi aku tak de lah sangka dia nak bawak aku balik rumah.. So, aku pun okay je.. Tapi actually malam tu.. Una dah buat kantoi... Una tweet.. "akak, along rajin kemas rumah tadi" aku pun pelik, aku nak gi pantai apahal lak dia kemas umah... aku dah cuak...

pagi tu aku takut sebenarnya...
Aku pun mesej atol.. free tak? Tapi atol kata dia kluar... Sebenarnya kan awak.. Yang saya nak sesuatu tu saya nak bawa shatul... Alang2 boleh saya jumpa dia... Maaf kan saya ye awak... Tapi bila awak kata awak nak makan kfc, saya kata takkan nak makan kfc kat rumah awak, so saya dah lega sikit..

otw lak, lagi bape minit nak sampai.. Hatta kata, "Tak jadi makan kfc, makan kat rumah ye,mak dah masak.." Ya Allahhh!!! nak terkeluar jantung aku... dah lah tak bawak apa2 pun tuk mak.. Buat malu je... Lain kali bagi tahu lah awal2.. ishhhh....


tapi aku sampai jugak rumah dia.. hahaha... Lawak lah..
Aku siap makan kat rumah dia lagi.. Mak and Bapak dia baik sangat. So, kejap je aku dah selesa kat rumah dia...

aku happy sangat..


Cantik kann?? Ya Allah.. ciptaan Mu... :')
aku suka tengoklaut atau pantai,dia buat aku nak jadi semangat.. sebab aku ni actually sangat takutkan ombak..

em..
Seronok sangat.. Main layang2, Then bubble.. dan makan ice cream.. bahagia betul.. -_-" HAHAHAHA!
lupa aku kat kerja aku yang bertimbun tu kejap.. haahhaa...


SEE! kami enjoy gila.. macam2 hal lahh...

awak.. saya happy sangat dapat spend masa saya dengan awak.. Satu benda yang sangat saya happy ialah... solat dengan awak.. Actually time dengar awak doa, menitis air mata saya... tapi saya cepat2 lap.. kang awak tengok kang.. aduhh... malu! hahaha... then saya happy sangat awak belikan saya kerepek2 tu... and ice cream tu... Maaf kalau awak terpaksa layan saya macam budak2.. saya memang manja macam ni....

awak.. tadi saya breakfast dengan shatul... dia sempat cerita kata saya.. pasal awak..
dia kata dulu awak pernah tanya samada dia busy ke? sebab awak memang nak bawak saya jumpa mak... Awak kata awk nak sgt bawak tapi awak takut saya malu, saya takut... Terharu saya...

Awak.. terima kasih untuk kebahagiaan ini.. Saya harap ianya akan kekal macam senyuman kita dalam gambar ni..



apapun, awak jaga diri awak di sini.. saya akan sentiasa merindui awak dan menyangi awak.. InsyaAllah, saya hanya untuk awak... :')

p/s: Jodoh itu Allah telah tetapkan, tapi kita boleh memohon bahawa dia lah orangnya..

Comments

  1. sweet .. jelez ni..haha. dah jgn update pasal hatta tau ..hahhaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts