Jumpa Kekasih, Cinta Dan Jantung Hati.

Assalammualaikum..

hyeee!! HAPPY NEW YEAR you allllllzzzzzz!!!! ya.. kita dah tahun 2014~~~~~

Yeahhh! ni nak cerita... it's was a happiest day i ever had in 2014 buat masa ni la.. hahaha.. yelahhh.. dah kata 1 page of 365 page 2014 book's... emm.. :)

Alhamdullillah. akhirnya aku jumpa jugak dengan orang2 yang sangat aku rindu.. Siapa?? hatta? hahaha he's always the one i missed.. hehe.. xP

tapi kali ni lebih happy sebab aku jumpa me hubby (Nadira), kawan masa kanak2 aku (Kynn) , kawan gila aku (Ally) and my bff (Atol). hehhe..



ya.. happy muka memasing. kami kalau gelak memang lupa sikit orang kanan kiri.. hehehe.. actually ada mak cik Fatin tu haa.. Tapi skipskip jumpa dia.. yelaa.. dia datang dgn kawan dia.. Aten dgn haaa.... ha.... ha!!! lupa nama dia... *sebenarnya tak tahu*

ha... tengok... ke main lagi aku bergambo...



  
 


ok, balik ke cerita aku.. then kami saja sambut birthday atol.. yela.. birthday dia tahun lepas semua busy...padahal 14december.. kira tahun lepas lah kan.. hahaha.. bunyi cm lama yek? tu beli je dia ice cream.. hehehe.. syiokk la... tapi yang lama nya... Suh si Ally wat2 nak gi tandas, yang Nadira and Kynn gi beli ice cream.. then, hatta ajak aku main chess.. -_-"

TAHUKAH KAMU ITU PERMAIN YANG PALING MEMBOSANKAN DAN AKU TAK FAHAM GAME TU!

tengok... jahat nya Nadira.. dia dah macam MAMARADZI... haaa... nampak apa dia buat??


aduhaiii... siap tweet lagi.. sabar je lahh aku... 

hehe.. ya... aku jumpa dia.. Muka dia bahagia je.. hahaha... kelakar lah.. dia seorang je hero kat situ.. comel..


 jantung hati aku ni.. kemain lawa ye post dia.. aku yg saja letak handbag atol tu.. hahaha.. macam comel jerr.. macam cantekkk jerr.. hahaha... sesuai lah dgn awak! haha...
actually waktu kat Subang Parade tu, aku berbelah bagi... aku nak layan dia, and kawan2 aku.. YaAllah... Allah saja tahu perasaan aku time tu... Nampak nya sahabat aku Shatul lebih mengenali aku.. so, tiba2 dia cadang nak gi Summit... Aku ni tak kisah..ikut je hatta selesa yang mana... Isteri mithali kan aku?? ahaha!
k! perasan.. k... sambung balik...

So, dah nak dekat kol5 tu kami gerak ke summit...Yang ada just aku, jantung hati, *sejak bila aku gelar dia cm ni?? hahaha.. lantak lahhh* ally, and atol...
tu gambar kami je...



 


haha.. kelakar.. tengok.. dalam tiap gambar ada hatta actually... Tapi dia terselit2.. dia nak tidur ke hape aku tak tahu lah kann.... ni actually tengah tunggu nak tengok wayang..

he... ni yang syiok aku nak cerita.. pasal dia...


see.. nganjing aku pendek kann... aku lak kena kan dia kat summit tu... hahaha.. kami tengok cerita hantu..
dia kan penakut.. haha... jahat gila aku.. bila dia tengok starting Thailand.. he said..

"Cerita Siam lah.. Cerita diorang seram gila lahhh!!" terus dia tutup muka dia... hahaha... tahu tak dia nampak comel gila buat macam tu... haha.. kami tengok cerita ni... make me shudder..


ha... cerita ni lahh... mula2 macam seram... tapi aku ni memang susah takut tengok cerita hantu.. janji berteman ye.. hahaha.. rupanya dalam seram ada lawak...

bukan main lagi aku tengok Hatta ketawa.. Tadi bukan main takut, ni ketawa tak ingat dah kita kat sebelah.. hahaha... dia ni. sabar je lah aku... Atol dengan Ally pun ketawa je tengok.. best la.. tak rugi aku tengok aku rasa..

Then, balik tu kami makan kat kedai.. Aku saja ajak makan.. sebab aku tahu hatta kalau balik mesti dah malam. Takut dia lapar pulak.. Tu aku ajak makan..

apa pun aku happy sangat.. sebab balik tu, dia hulurkan aku sebungkus plastik.. hadiah kata nya.. bila aku balik.. aku buka..

ia nya sepasang telekung.. menitis air mata ni...


perlahan aku sarung... cantik sangat.. aku happy sangat... YaAllah.. Hanya Dia je tahu apa perasaan aku time tu..


awak... tengok saya pakai... heee... terima kasih awak... saya akan jaga hadiah ni baik2.. sampai bila2.. InsyaAllah.. :')

awak...
Terima kasih ya buat saya ketawa hari ni... saya takmarah pun awak terpukul saya tu... saya tahu awak geram.. salah saya jugak. nakal sangat.. sakat awak.. sampai awak Terpukul saya.. hahaha.. Saya nak marah, tapi bila saya tengok awak minta maaf.. saya jadi tak jadi nak marah.. dari riaksi awak, awak risau gila bila saya tiba2 tunduk sakit.. Saya rasa macam sedih.. tak pernah ada orang luar yang sayang saya macam tu..

TERIMA KASIH ye awak... sebab bagi saya kenangan lagi.. haha.. saya harap kita ada jodoh untuk jumpa lagi... ameeen...

 

thanks sayang untuk permulaan 2014 yang indah ini.. sayang awak sangat2.. :')

p/s: Allah berikan kelebihan jika kita kekurangan, Allah berikan kekuatan jika kita lemah, Allah hulurkan sukacita tika kita berduka cita, dan Allah bagi harapan pada tiap keraguan, Allah janji yang indah kan?
dan aku berharap dia lah keindahan itu.. :')

Comments

Popular Posts