Bantal Busuk!

hye!! ehh.. Assalammualaikum...

ehh.. kali ni nak cerita sikit pasal sesuatu pemberian yang amat bermakna untuk aku... Apa??

Haaa... ni soalan baik punya... Korang mesti tak kan caya dia akan bagi aku benda ni... Actually, mula2 memain je... last2 dia betul2 bagi kami benda ni...


haa... bantal kau.... cantik kan??? hahaha.. mesti korang tertanya2 why ada dua??? kann?? satu untuk Shatul and satu untuk aku... sweet kan dia??? Dedua kawan sampai atas syurga dia ni dia manjakan.. ni sayang bos ni...

Siapa bagi??? hahaha.... oh yaa.. tak bagi tahu pulak... Zul.... dia yang bagi.... bos aku tu...


so... aku nak buat penghargaan sikit kat sini...

Zul...
Thanks sangat atas pemberian kau ni.. Serious aku and Shatul happy sangat.... Kau memang kawan yang baik... Sampai bila2 pun kau kawan aku and Atol.. Thanks sangat2 atas bantal peluk ni... Tak seberapa kau kata??? Ni dah leboh dari cukup kot.. Tak sangka, kau betul2 beli... kan?? Mana tak nya tiap kali gaduh dengan kau, kita orang akan mintak bantal peluk dari kau enn?? hahaha.. Kelakar pulak rasanya... And sekarang dpat dah.. aku and Shatul akan simpan bebaik... Aku doakan kau sentiasa bahagia dan akan akan berjaya... Semoga persahatan antara geng sakai ini akan kekal.. benar benar kekal sampai lepas syurga.. InsyaAllah.... :')

p/s: Persahabatan yang dibina dengan keihlasan pasti akan membuah kan sebuah keberkatan satu hari nanti.... :)

Comments

Popular Posts