Temuduga Di UITM

Assalammualaikum...!

Hye2! lama kan aku tak update blog ni.. hehehe... Akhirnya aku ada kesempatan nak update jugak walaupun sikit... Sebab aku dapat balik...! Yeahhh... Kenapa balik?? Haa.. ni nak cerita.. Aku dapat balik dengan alasan untuk pergi interview sambung belajar kat UITM Shah Alam... Haihhh...

Apa je aku buat time temuduga.. Seni bina lah katakan.. So, mula2 mesti lah ujian melukis... Naaaa~



Naaaa~ sorry... aku malas nak terbalik kan gambar.. kah3... haha.. so teleng kan lah kepala uolls sendiri ye... So, ni hasil lukisan aku... Tak berapa lawa pun... Bulat bola tu.. haihhhh.. aku lemah lah part2 ni..

Then, lepas je ujian melukis, aku ke bilik temuduga...



Okay.. Waktu menunggu hampir dekat... Dan...... Yaaa... Nombor giliran aku dipanggil..

Pehhh.. Sesi temuduga aku paling lama... Aku rasa nak nangis je tahu tak... Kenapa mesti aku dipaksa macam tu... :'(

Katanya result Matrik aku Akaun okay.. Kenapa tak mintak akaun.. Ni bukan soal nak atau tidak... Tapi soal apa yang aku minat... Tiba-tiba hati aku rasa nak terkeluar.. Katanya.. Awak mohon lah akaun ye.. Tak pun management... Atau jadi cikgu...

Seriously aku nak nangis time tu... Aku memang lah tak ada basic seni langsung... tapi tak salah rasanya untuk aku mencuba nasib aku... emmm...

Yang pasti aku tak nak amik akaun... Sebab aku tak sanggup leee nak carry bussiness... economy tu pun aku boleh lagi, tapi bisnes... *Pengsan*

Em... tu je lahhh.. Aku harap sangat aku berjaya dapat.. Aku memang down tadi... Lagi2 bila aku je yang disuruh lukis ruang tamu rumah... emmm.. Tak apa lahh.... YaAllah... tolong aku.. Permudahkan segala urusan duniaku...

p/s: Setiap ujian yang diberi, kalau kita usaha kan dengan bersungguh sungguh bersama doa dan tawakal, InsyaAllah, kita akan berjaya...

Comments

  1. sis dapat x course torture ni??
    saya pon akan mencube nasib jugak dekat uitm ni..
    harap Allah mengabulkan doa ibu bapa saya..
    amin..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts