Hari terakhirku di Resipi Rahsia

Assalammualaikum kawan2!!!

Akhirnya aku berhenti jugak. Masih aku ingat aku time aku hantar surat berhenti minggu lepas. "betul ke nak berhenti?" act, aku dah syg la kat tempat kerja tu. Dah syg kak su, papa, abg henrik, faiz smua. Dev lg aku syg!! Bdk nepal summit. Haha aku ingat, tetibe dev panggil aku, tnya "why u want to stop???" sedih je muka dia.

I have too much thing to do la dev. I'll come to summit la to visit u. Promise.
Tu je mampu aku ckp kat dia. Apapun, aku happy sgt dapat kenal all of them!! Aku harap aku dapat jumpa dia orang lagi next time!! Bye!!!! Bye!!!!! Selamat tinggal wahai kedai ku tersayang. Kat sir pun sya ucapkan thanks!! Sir nampk garang tp sir baik.. Sir suka takot2 kan saya kan??? Haha sir jerit panggil saya mcm nak ngamuk, ble dtg, sir kata hehe tak de apa. Bengang btol saya and shatol time tu. Takpe la. Kenangan. Last kerja dgn sir hari tu, best sgt. Sir nak siku saya. Hahaha mcm papa!! Hahaha abg hanrik pun suka sakat aku. 

Semua tu akan aku ingat. Akan jd kenangan terindah utk aku. Faiz kata, kedai pun akan kurang volume lpas ni, hahaha

Atol pulak tak ada aku sehari pun dia kata dah bosan. Mana tak bosan, semua dah tetua mana nak menggila cm aku gle2 dgn dia. Kan?? Takpe lah, atol pun dah nak berhenti kan?? Nanti aku buatkn surat berhenti kau ye!!

by the way.. nak post gambar Faiz and papa gara2 aku tak pernah tangkap gambar dengan dia orang.. cuma gambar abangHanrik je tak ada.. dia pemalu orangnya actually.. haha...



so, this is Faiz.. 25 tahun.. pandai ni.. bakal engineer.. Sekarang tengah cuti sem tuk degree dia.. Dia study kat UITM Shah Alam je...


 And here is papa... 25 tahun jugak.. Tak yah kenal lah dia ni.. Gatal lebih.. Keliling pinggang awek.. hahaha..
Anak papa ni doakan papa terbuka hati temu dengan orang yang betul2 papa sayang..


so, bye2 secret recipe USJ SENTRAL.... akan rindu kau wahai kedai... akan rindu tiap sudut yang ada.. :")

p/s: bekerja dgn sesiapa pun memang sukar utk dijangka bagaimana situasinya namun ialah kenangan yang akan selalu kita rindui. ;')

Comments

Popular Posts