Start Belajar Dahhh...

okay... hello.. hello... ehem ehem.. assalamualaikum.... :)
lama dah tak update blog....yelah... busy mammmmm.... mana lah sempat nak buat kerja kerja menaip ni... sebab belambak assignment nak kena buat ni... uh! okay.. penat lah jugak kat sini... mana tak penat... tidur lewat... kol1, bangun pukul5.30 then pergi class pukul8 hingga 4 petang... peh! lama kan? tapi pukol 1 hingga 2  ada rhat lah kejap... KEJAP! hahahaha

Aku dah dapat jadual belajar and dh start belajar pun... Agak taught laaa... tapi nak tak nak kena lah study jugak.... kannn? nama class aku A3T4... haaa.. cm number ekor laahh... hahaha by the way, satu class ada 30 orang je.. Ramai tau! coz before2 this, berbelas belas je... anyway, class aku ada 8 orang lelaki and selebihnya perempuan.. HAHAHA teringat kat class 5 Dedikasi 2011 di SMK USJ8...

so far, kami dah mula kawan, and bertegur, bergurau... nanti kalau ada waktu, aku akan post kan gambar2 mereka... tunggu je laa... by the way, yang lawak, baru first day, dah bertukar number phone.. tu yang lawak.. satu class tukar number phone.. HAHAHA

 By the duduk sini, memang banyak habis duit lah kalau tak pandai jimat.. Dah lah, mesin ATM ada satu jeee... So dah okay je, mesti akan ramai orang beratur, then, Sorry OUT OF SERVICE! deeeiiii.. geram aku siot... by the way, elaun bulan ni pun tak akan keluar, next month baru masuk.. peh! kena berjimat...

Anyway, okay lah makan kat sini.. Ada kata, tak sedap, tapi aku makan sedap je... hahaha hentam saja lah, perut dah lapar, makanje lah... okay lah tu je... nanti saya cerita lagi... bubye.... :)

Comments

Popular Posts