Hidupku Baru Bermula di KMP


Nampak nya dah dekat seminggu aku dok tersadar kat perlis ni.. Mula mula nak tinggalkan KL hari tu,bukan main sedih aku. Tapi sempat jugak aku jumpa Andy.. hehehe…By the way, sempat makan je lah. Sebab dah malam lah katakan. Memang bestlah dapat tengok wayang cerita “Horay Horay” dengan Shatul, Iera, Kak Wari dan Faiz.. Entah mana sesat Faiz pun aku tak tahulahkan? Hahaha Anyway okay je dia dengan kami.

Dalam perjalanan pulang lak, ada accident siot..dekat depan mata aku je kot.. Gila lah! So, hari jumaat patut nya nak sambut ehem ehem dengan dia… Tapi… Esoknya dah nak pergi, so kena kemas banyak barang. Dan akhirnya aku sampai jugak kat Perlis tu…

Ambil masa yang lama jugaklah nak sampai kat Arau, Perlis ni.. Bukan main kannnn… Apapun, Sampai terus pergi Hotel Brilliant Inn. Kat situ best lah jugak.. Bilik aku kat atas. Ayah kat bawah. Besar lah jugak bilik dia.. 




So, malam tu kami pergi ke Kangar. Ada konsert babe! Hahaha actually ada ekspo pertanian dan penternakan.. ni kalau dia ada, suka ni.. Dia kan nak jadi penternak Berjaya..

Akhirnya Shatul sampai… And kami beramai ramai pergi ke Padang Besar.. Tak ada apa apa lah kat sana.. Ada banyak jursey je.. Tapi yang best ayah bagi aku jursey Kelab Korea.. yuhuuuu….. Memang cheq suka sangat laaaa…. HAHAHA Warna merah… So, malam tu aku and Shatul sempat lah lepak lepak.. Penat jugak actually sebab petang tu kami jalan pergi tengok Ostrich lah, Kuda lah.. Banyak lah benda kami dapat belajar terutama pasal KUDA.. hehehehehe..... apa dia, biarlah rahsia antara aku and Shatul je... hehehe



Peh! Tu diaa... Ramainya student yang akan belajar bersama sama aku di Kolej Matrikulasi Perlis ni... Okay..Banyak benda jugak lah aku dah belajar kat sini.. so far! Anyway this week, orentasi... So memang agak penat... tapi tak apalah... Lepas ni aku akan penat perah otak and aktiviti koko je.... uhhh.... malas nyeee.....

By the way, life kat sini so far memang best.. Kawan dome aku and dome Shatul (sebelah je) semua gila and spoting... aku tidur katil atas aku, Nad, and sebelah  ada Dila... tuk pisah meja ada, Shafa, Bila, and Sha...bilik sebalah lak,Shatul,Fatin, Ain, Fain, Dini, Aina... And ada lah kawan blok.. Aku memang rapat dengan dia.. Nama dia Fatin.. Dia tu memang gila sikit otak nya.. Bukan sikit KOT! hahahahaha marah dia kalau baca kang.... hehehehe 

So, lepas dari this week aku akan start study... and time for aku tuk perah otak aku... okay.. by the way, sampai sini je cerita aku.. Lain kali aku sambung lagi kisah aku di KMP ni.. actually banyak cerita.. tapi nanti lah.. slow slow wa story... Semoga Dia selalu di sisi Ku.... :)

Comments

Popular Posts