sudikah awak?



awak.
sudikah awak jadi jam pada saya?
supaya saya tidak lupa untuk menunaikan tanggungjawab saya pada DIA.

awak.
sudikah awak jadi radio saya?
sentiasa menghiburkan saya tatkala saya sepi.

awak.
sudikah awak jadi lilin saya?
sentiasa menerangi hidup saya apabila gelap.

awak.
sudikah awak jadi coklat kepada saya?
sentiasa memberikan kemanisan dalam hidup saya.

awak.
sudikah awak jadi telinga kepada saya?
sentiasa mendengar luahan hati saya bila saya ingin meluahkannya.

awak.
sudikah awak jadi dinding kepada saya?
sentiasa melindungi saya dari terluka.

awak. 
sudikah awak jadi diari saya?
sentiasa menyimpan rahsia rahsia hati saya.

awak.
sudikah awak jadi ustaz saya?
sentiasa membimbing saya untuk taat kepadaNya.

awak.
sudikah awak jadi air kepada saya.
sentiasa meredakan api saya dan menyejukkan saya.

awak.
sudikah awak jadi suami saya.
sudikah awak jadi kekasih saya sehingga ke syurgaNya.
sudikah awak menemani hidup saya.
sudikah awak menjadi penawar suka dan duka saya.
kerana saya sentiasa sudi melakukannya pada awak.

cinta lah saya seperti DIA mencintai awak.

Comments

Popular Posts