hari itu


hari itu memang menggembirakan. aku dapat rasakan kegembiraan yang jarang sekali dapat aku rasai. betapa aku terharu nya tat kala rakan rakanku mengucapkan kata kata selamat hari jadi, happy birthday buatku.
memang sungguh terharu. aku begitu terharu mendapat hadiah hadiah dari temanku. serta kad yang begitu cantik hasil karya mereka.

thanks pada korang semua yang dah bersusah payah nak bagi saya hadiah hadiah ini. terima kasih.
sungguhnya saya sayangkan korang semua.

hasil semuanya..

ini aku dapat dari rakan dan suami kan yang tercinta. hubby.. <3

lot of lof dari orang tersayang..

hadiah dari kembarku tersayang.

hadiah poster dari rakan karibku..

coklat yang sedap dari adik adikku yang tercinta.

kek dari mama dan ayah yang paling aku sayang dan hormati.



hadiah dari rakan cina ku yang ku sayangi.


kad ini sangat bermakna. ia mempunyai seribu kenangan dan sejuta kasih dari teman temanku dan dia.
kad ini mereka buat khas untuk ku dan diberi olehnya yang menandatangani kad ini di hadapan sekali.

Comments

Popular Posts