Im Back

Its already a year i have been missing. what a long time. Bukan menghilang just malas untuk menulis. hahaha. entah kenapa, tiba-tiba terasa jari ni nak menaip pulak. Terasa nak menulis, nak bernukilan macam dulu. Tapi mungkin dengan keadaan yang lebih matang?

Aku kini dah berusia 24 tahun. Rasa nya dah cukup untuk digelar dewasa kot, even perangai hodoh aku tu lebih tergambar dari sikap matang aku ni..

Tak banyak yang jadi untuk setahun yang berlalu. Tapi cukup memberi aku sejuta memori. Aku jejak ke tempat orang dengan permulaan merantau di seberang. Nanti aku cerita kan sedikit ya.

Aku berjaya konvo. Alhamdullillah, Dengan izinNya aku mampu bawa balik segulung diploma. Aku tak pandai macam kawan kawan yang lain, aku tidak lah cemerlang macam adik beradik ku yang lain, tapi aku ada cita cita untuk berikan yang terbaik buat ayah dan mama. Moga Allah sentiasa memudahkan nya..

Kini, aku dah pun sambung degree. banyak juga dugaan untuk aku pada mulanya. Aku tak dapat course yang aku inginkan. Tapi Allah masih membantu ku walaupun begitu banyak silap yang aku dah lakukan ke atasNya. Allah permudahkan jalanNya, dan aku sambung juga study as Interior Architect. Alhamdullillah. Moga Allah kekal membantu ku di masa hadapan. Moga Allah memudahkan perjalanan untuk mendapatkan sijil sarjana muda ku ini..

Aku masih tetap dengan orang yang sama, masih kekal berkawan dengan orang yang sama, masih menyayangi orang yang sama, malah bertambah kasih tu. Kepada mereka yang sama, dan pada yang baru hadir . Aku harap aku masih ada masa untuk menulis di lain hari. Moga Allah izinkanNya.

Comments

Popular Posts