Tamat Part 6

Assalammualaikum..

lama sudah tak menyinggah ke laman ni... Maklum lah busy sangat.. Busy dgn final, busy nak fikir pasal project.. Alhamdullillahhh.. akhirnya semua settle dgn selamat... Terima kasih kat client last minute aku "Beauty Palace Spa" yang berada di USJ Cetral USJ1... Owner dia Puan Rosie, even just contact dlm phone but aku untung sangat.. aunty memang baik sangat layanan dia.. information semua dia bagi sempurna.. alhamdullillah.. thank u dekat pekerja2 jugak sebab time aku melawat tu semua layan dgn baik.. so lepas ni aku kena hantar report kat mereka sebagai bukti.. tu je..

Rasanya banyak dah aku tempuh untuk habis kan final sem ni.. yela.. mana tak nya, kucar kacir jugak lah.. and aku bangga even aku stress gila and tak power macam kawan2 lain, alhamdullillah semua kerja adalah 100% aku buat, and aku tak nangis pun... nangis pun sekali dua sebab benda lain, bukan sebab kerja ni.. hahaha.. kalau tak every sem aku tak kuat..

Thanks kat semua yang bagi aku dorongan.. lagi2 Ayah, Mama, Hatta, Atol, Puan, Encik, Faez, Nad, Zura, Syuk, Bal... Ni semua lah yang selalu ada.. Thanks tok our last moment diploma ni... Sumpah appreciate sangat..

Ayah, selalu je bagi aku semangat bila aku betul2 hilang arah.. Mama selalu je marah aku saat aku terlupa jaga kesihatan. Aku sakit, dia marah.. aku tahu dia marah sebab risau.. Ayah tak pernah marah tapi dia cuba menceriakan keadaan. Dia taknak aku tambah stress mungkin. Terima kasih ayah mama.
Maaf sebab terlalu banyak menyusahkan kalian.. Bukan niatkan ingin melihat tangan tua mu tambah berurat saat terpaksa berkerja keras untuk ku.. Semoga aku tak menjadi anak yang melupakan kedua nya suatu hari nanti..

Hatta, peneman, kekasih, dan sahabat.. Paling setia mendengar rintihan aku even kadang aku marah dia pun dia tetap mendengar.. Terima kasih abang... Shatul.. kau tetap sahabat yang pandai membuat aku menitiskan air mata dengan kata kata mu.. Aku masih seperti dulu.. Masih tak kuat dengan dugaan. Terima kasih untuk nasihatmu..

Buat kawan2 kelas.. terutama yang dekat dengan ku, Thanks sebab membantu.. Thanks sebab selalu tolong aku.. Terima kasih...

Akhirnya aku mampu habiskan sem aku dengan sempurna.. Moga semua ujian membuat aku lebih matang kelak..


full presentation board.. ni tak masuk, model structure, model building dengan material board yeh.. hahahaha... tak muat tu.. sipi meja je tu dapat.. hahaha.. 


heyy Anis time nak present pun sempat lagi kau betul tudung.. hahaha..


Itu je laa perjuangan aku, usaha aku.. Akhirnya aku berjaya habis kan, siapkan, lengkapkan... Syukur...

p/s: Kesukaran yang Allah uji, Pasti Allah selitkan dengan huluran pertolongan kecil supaya engkau mampu menyempurnakan segalanya sendiri. :)

Comments

Popular Posts