Sekeping Studio

Hello.. its been 2016 now! yeahh! hhahaha

alhamdullillah.. setahun dah berlalu and aku still bernafas... benda yang lepas biarlah jadi kenangan.. benda yang baru masih banyak lagi untuk aku tempuh and belajar..

now, masa memang isnin hingga jumaat takde nak hu ha hu ha macam kat Uitm tu ... sebabnya aku dah mula praktikal.. Sem 5 tau.. hahahah actually dah sebulan lebih pun aku kat sini... alhamdullillahh.. smua nya ok je kat sini.. praktikal kat Sekeping Studio Sdn Bhd dgn Encik Amry memang best.. Dia sgt lah baik, and kalau tak suka ke apa, baik2 je dia ajar and tunjuk... so far aku selesa sangat praktikal sini...

btw, aku praktikal dgn Nad yeh..


hahahhaa... budak ni sedikit sebanyak dah terpengaruh dgn Ikon sbb aku kay? bahahha... so far okay lahh.. aku happy life macam ni... even a bit bosan ah sebab nya kannn pergi kerja buat kerja balik kerja... memang berat aku pun bertambah dgn mendadak nya sekarang.. hahahah maklumlah makan minum cukup an duk umah.. lain lah kat asrama tu .. duit semua nk budget dgn duit printer tak kira duit habis tok tgk wyang.. hahahaha.. astaghfirullah anis... hahahaha

tu jeee laaa... hope boleh settle practical ni dgn ok and tkde apa2 masalah ... so nak kena lah mula mula jinak kan otak ni fikir pasal project part6 nanti... yaAllah..bagi lah aku idea yg bernas.... mogaa Engkau permudahkan semua nyaaa...

p/s: Mana ada ruang belajar, belajar lah kerana itu lah yg Rasullullah tuntutkan buat umat baginda. 

Comments

Popular Posts