Maaf



Maafkan aku kawan.. Bukan aku tak rindu tapi hati ni dah terlalu sakit nak terima. Bukan sekali kau buang aku, tapi banyak.. apa? kau kata aku terlalu banyak fikir? terlalu budak? Kau buat aku kau tak fikir? bila aku update status terus kau tuduh tu tuju pada kau? kenapa perlu kau terasa kalau kau kata tu bukan kau.. kadang aku pelik, kau takde wechat, tapi how kau  tahu aku post sedih2 dlm wechat.? siapa yg buat cerita kat kau ni? aku tak faham lah. kenapa kau lagi percya org dr kawan baik kau sendiri. aku tak kan boleh lupa benda ni. aku hilang kepercayaan tu.. dan bnda tu takkan ada lagi ganti atau boleh rawat atau pulihkan. maaf. aku bukan kawan yg baik. aku susah kan kau. aku ni lembab bodoh tak terurus. sehingga benda remeh2 pun aku perlukan kau untuk tolong aku. Salah aku. salah aku terlalu dekat dgn kau sampai hilang kawan mcm kau mmg bagi aku effect yg teruk.Dah berapa bulan berlalu tapi sakit nya mcm smlm kau bgi. bukan aku tak syg relay tu. aku dh bg berkali2 harapan dan kau tam hargai nya. kau pilih dia so aku terima. tu jee. selamat tinggal kawan. 

p/s : melepaskan untuk tgk kebahagiannya kadang sukar tp tu lah kenyataan nya. dan jika dia btul2 terbaik dia takkan sia2kan kau dan terus pergi.

Comments

Popular Posts