Kerja Ya Kerja

Wahh. it had been a long ago for me to not updating my blog.. opss sorry.. Assalammualaikum sebagai pembuka bicara kali ni... like always lah kan...

Okay. so cuti aku dah pun hampir tamat... serious bengong gilaaa. cuti dah nak habis baru nak update pasal cuti kan.. aishhhh.. teruk beno aku ni...Bukan apa, aku busy ya amat lahh lahabau cipanzi smua binatang yang ada di alam semesta ini.. Aku kerja... Ya! kerja.. almaklum lahhh aku kan rajin duduk umah mesti tengok tv je 24 jam, so baik aku tambahkan rajin aku gi kerja at least masyuk lahh. so that i can use that salary untuk tanggung makan minum aku kat SI tu...

yelaaa.. banyak sgt lah pakai duit belajar ID ini... Duit dah macam air. lemak aku kalau bla macam ni kan bagus. laju je aku kurus. hahahahaha...

So, aku kerja apa? hahaha. aku kerja secret recipe.. *Jeng Jeng Jeng* mesti korang ingat kat tempat lama kan... tak dah.. SR USJ Sentral dh lama tutup lepas kes yang bunuh kt Ambank sebelah tu.. haihh.. no "ONG" kata orang cina.. So aku masuk SR summit... And my leader is same as always lah.. My lovely kak Su... hehehe... and kali ni aku bekerja dgn Dave.. hahahah Devnarayan... my bff.. kalau dlu dia selalu dtg jenguk SR usj bising2 now, dia jadi bff aku bila kami keje sama. hahaha.. shatul pun keje sama yaa...




so.. its gonna be my memory laaaa kan...

haihhh even sekejap je aku kerja tapi macam2 dugaan happend... YaAllah hanya Engkau je tahu cm2 aku rasa... Sepanjang aku keje aku agak stress la jugak. sebab apa aku tak kan cerita kot.. ini dugaan sementara je.. Yang pasti aku lega aku dapat tempuhi. Aku selalu nangis selalu ngalah tapi last2 aku tempuh gak smua benda tu... Time tu baru sedar Allah takkan uji hamba dia kalau dia rasa hamba dia takmampu nak tempuh,, haihhh,,,

N now! aku dah berhenti kerja.. and tak tahu lahh.. aku dah pasang niat kecil dalam hati aku, aku takkan jejak SR lagi sampai bila2.. entah kenapa.. Maybe hati aku terluka dgn keadaan sekeliling kot... tapi aku akan tetap rindu kan kenangan kat situ...

Semoga aku akan lebih kuat lepas ni.. entah apa lagi benda yang aku na hadap lepas ni kann.. moga ia  bawak aku ke arah yang lebih baik dari semalam. :)

p/s: Allah saja nak uji umat Nya supaya umat Nya selalu ingat yang Dia wujud.. :')

Comments

Popular Posts