Bersama dia lagi.

Assalammualaikum.
Selamat Hari Raya keempat. haa.. hebat tak hebat, raya keempat dah pergi dating.. haha..
so tak lah pergi jauh sbb dia bawa motor. dia tak ada helmet lebih so dia  park motor kt umah aku, and we go sunway by bus. emm. so our lunch kali ni pizza hut. should be very romantic lah kan. tapi both of us bukan jnis romantik sgt lah kan.  dedua jenis, bedal sajalah..

waktu dia makan aku suka lak tengok. and i just watched him. haha. dia kalau makan semangat. badan je keping tp makan mak aihhhh... haha.. so my mission before marry him must learn how to cook lah. laki kau dah lah kuat makan, so kalau kau tak reti masak memang naya. but its still a long journey, so ada masa pnjg lagi yeh.. haha.. goodluck to me lah..

after makan bagai semua, kami shopping. he choose me a shirt and dress. hee.. baju jarang pun tak leh pakai yeh. haha so sweet you abg...

and dia pun tak lah balik tgn kosong kan.. dia beli gak selipar impian dia tu. yelahhh tgh sales tu so dia beli gak.. nsb lah jumpa yg saiz dia. kalau tak tak tahu lah aku.. err.. pnt mencari nya. haha..
i had a really nice day with him. alhamdullillah dia masih ada untuk aku. aku harap hanya dia dan sampai bila2 pun hanya dia dlm hati aku..

Comments

Popular Posts