Iftar Date

Assalammualaikum...

Hyee..berhabuk gila dah blog aku ni.. entah dah berapa abad entah aku tak update..actually ni dah bulan puasa.. and dh minggu akhir puasa pun...so so so... mcm always laaa.. kami akan cari peluang untuk berbuka sama... em.. so our destination tahun ni IOI mall je...yg biasa2 jee..sbb last minute kan..yelahhh.. memasing busy bak hang.... hahah.. tapi sbb kami ni memg dri dlu tak leh nk pisah kami usahakan jugak.alhamdullillah.. kami msh ckop mcm tahun lepas..




serious aku rindu diowang ni.. setiap dia orang ada tempat yg penting dlm hati aku... so ni kira reunion skolah pun ya...just fadhli n hatta ni memg wjb masuk list sbb diowg pun org terpenting yee..

so,memg have fun lah lepas buka kami lepak kat one city rooftop. mcm2 je la cerita nya.. biasalahhh kannn.. jarang berjumpa...

yg plg penting he had here near me..



alhamdullillah dh masuk dua tahun aku puasa dengan dia...moga Allah permudahkan hubungan kami..:')

Comments

Popular Posts